Toyota Celica Forum banner

Mój mały biały Celica Gt z 1997 roku w wersji kabriolet to figurka.

2.2K views 20 replies 6 participants last post by  tonyp96  
#1 ·
Jestem zupełnie nowy w tej grupie. Cześć i dziękuję. Zwracam się o pomoc. Z góry dziękuję za Wasze pomysły. Teściowa (90 lat) dała mi swojego Celica z przebiegiem 113 tys. mil. Pracowałem nad nim i utrzymywałem go w ruchu dla niej przez lata. Nie był zbyt często używany. Myślę, że prezent przyszedł z klątwą, ponieważ wcześniej działał dobrze. Obecnie stoi w garażu mojego sąsiada, praktycznie jako figurka. Spędziłem GODZINY próbując dowiedzieć się, w czym tkwi problem.